Mijn volgers

woensdag 18 oktober 2017

Easel-kerstkaart.

Hallo lieve volgers,
Vandaag heb ik maar liefst 3 nieuwe kaarten om te laten zien.
Ik begin met de kaart voor de challenge van Inspiration Destination. Het thema is zoals altijd "Alles mag" maar we hebben als optie een Easelkaart.
Ik ben begonnen met een eenvoudige witte kaart waarvan ik de randen heb bewerkt met de Distresser en met inkt.
Daarboven op zowel op het staande gedeelte als op de bodemkant een eveneens met inkt bewerkt vierkant uit een blok van de Action.
De prachtige mal die ik heb gebruikt is van Precious Marieke.
Het plaatje is van een vel dat ik ooit op een beurs gekocht heb bij Hobby Lapland.
Deze kaart doet mee met de challenge van: 
The Merry Christmas challenge                 -     Anything goes + Christmas
Sweet stamping Christmas                        -     Anything Christmas goes
The Holly and Ivy Christmas                   -     Anything Christmas goes
Crafty Catz                                           -     Anything goes
Lemon Shortbread                                 -     Anything goes
A Snowflakes Promise                            -     Anything goes



5 opmerkingen:

  1. Lovely card and thanks for sharing at Crafty Catz this week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely! Thanks for joining at Lemon Shortbread: Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful! Thanks for joining us at Lemon Shortbread!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely creation! Thank you so much for sharing at Christmas at Sweet Stampin' and good luck with the Challenge. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card thanks for sharing with us at the Holly & Ivy Christmas Challenge. Hugs, Shona xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda