Mijn volgers

maandag 5 juni 2017

Summer Fun

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij Always Fun.
Het thema deze week is "Summer fun", vrij vertaald: Zomerpret ...LOL
Ik had nog zo'n prachtig blok van Studio Light liggen voor diorama-kaarten waar ik nog nooit aan toe gekomen was en het leek me deze week een mooie gelegenheid om voor deze challenge eens een kaart te maken daaruit.
Dit is het eindresultaat geworden
Heerlijk toch zo'n plaatje en we hebben hier in Nederland al volop mooi zomerweer gehad, dus het is niet eens zo onrealistisch nu.
Ik heb nog een foto van de bovenkant genomen zodat je goed kunt zien wat een diorama-kaart in houd. Het heeft wel wat weg van een kleine kijkdoos.
Ik wil deze kaart mee laten doen aan de challenge van
Hiding in my craftroom                 -     Summer
Do-All Kreatives                         -     Sommeranfang
Noor Design UK                         -     Summer

5 opmerkingen:

  1. Wow... that's just awesome!!!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#6 – Beginning of the summer (let the sun shine)
    *DT* Die Sketchtanten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You have created an awesome scene. Wow!!

    Thanks for playing along with our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#6 – Early summer}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#38 – For a boy / man}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card creation. I love the 3D effect. Well done. Thanks for joining us at 'Do-Al(l) Creatives'. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda