Mijn volgers

maandag 15 mei 2017

Embossen

Hallo allemaal,
vandaag heb ik een heel eenvoudige kaart om te laten zien.
Bij de challenge deze week bij Always Fun is het thema namelijk "Dry Embossing".
Nou had ik in het verleden best heel wat embossing stencils gekocht, er zijn er nog met de prijs in guldens!!!, maar ik weet wel weer waarom sommige verpakkingen nog dicht waren.
Wat een werk was dat!!
Mijn kaart is rondom ge-embossed in een mooi motief en op het gladde middengedeelte heb ik een gezellig bloemenplaatje geplakt. Zo kan de kaart voor van alles gebruikt worden: verjaardag, beterschap, moederdag, zomaar....

Crafting from the heart               -     Anything goes (22-5)
Crafty creations                          -     Anything goes (24-5)

2 opmerkingen:

  1. Very pretty card. I love the embossing around a beautifully colored image. Thanks for joining us at Crafty Creations. Ciao, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Thanks for joining us at Crafty Creations. Hope to see you back soon again. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda