Mijn volgers

woensdag 19 april 2017

Tulpenmeisje

Hallo lieve volgers,
als reminder voor de lopende challenge bij Let's Craft and Create heb ik een echte voorjaarskaart gemaakt.
De stempel die ik heb gebruikt is van Polkadoodles. Ik vond het zo'n mooie stempel, die moest ik gewoon inkleuren. De hele serie vind ik trouwens geweldig.
Ik heb de stempel ingekleurd met Distress inkt en vervolgens uitgeknipt.
 

Op de basiskaart heb ik eerst een roze-gestippeld designpapier gemat en vervolgens een designpapier met gras en planten. Alle lagen heb ik met Distress inkt bewerkt.
De randstempel heb ik 2 keer gestanst, 1 keer groen en daarna nog een keer roze voor de bloempjes die ik er dan apart op heb geplakt.
Als versiering heb ik een paar tulpjes met een strikje bij elkaar genomen en links boven bevestigd.
Rechtsboven geven de pareltjes nog een leuke afwerking aan het geheel.
Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden en dat het inspiratie geeft om een kaart te maken en mee te doen bij de challenge van Let's Craft en Create.
Veel plezier alvast .... Jolanda xxx

Whoopsi Daisy                        -     Spring sings in flowers
Great Impressions                     -     April showers bring may flowers
The Crazy Challenge                  -     Spring is coming
613 Avenue                              -     Spring has sprung
Crafty Calendar                        -     April Showers or Spring
Polkadoodle                             -     Anything goes
DigiChooseday                         -     Anything goes
Di's Digi Design                      -     Spring and/or Easter
Stempelsonne                           -     Alles geht
Inkspirational                          -     Word: Spring




12 opmerkingen:

  1. I just love the flowers along the bottom of this card! So dimensional and perfectly coordinated. <3 Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful card! Your image is gorgeous and I love the scene you created! Thanks for playing along with us at Great Impressions and good luck! Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ganz zauberhaft! Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautifully coloured image and love the flower border---Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous.. love all the detail thank u for sharing it with us at Digi Chooseday crafty hugs Julia x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card and colouring. Thanks for joining us for our Anything Goes Polkadoodles Challenge

    Karon DT, Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute and pretty and beautifully embellished. Thank you for joining us at Inkspirational Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine wunderschöne Karte. Das Motiv hast du toll in Szene gesetzt.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a gorgeous card and thanks for sharing with us at Crafty Calendar hugs Sue J x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en mooi gekleurd.
    Dank je wel voor je deelname aan Digi Choosday
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card! Thank you for joining our Great Impressions Challenge this month. I hope you come back next month.
    Ruza
    Ruza's Craft Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  12. love the flowers and the whole card ;O)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda